2006/12/06

> Klik voor Just Love This Blog

Reiniging Voordat we onszelf kunnen helen, moeten we eerst met onszelf in het reine komen.
De energie van Reiniging helpt je om jezelf te vergeven voor het maken van keuzes die je op dat moment niet geheel begreep. Als je jezelf hebt bevrijd van spijt en zelfmedelijden, kun je beginnen om jezelf te helen, waarna je automatisch iedereen om je heen heelt met stralende, onvoorwaardelijke liefde.

Reinig jezelf!

De spanning in de wereld is groeiende. Sla een willekeurige krant open, kijk het late nieuws en wat we zien - als we goed kijken - is een wereld in overgang. De afstand tussen de lichte en de donkere kant in de wereld groeit snel. Maar zouden we niet allemaal omringd willen zijn door licht en liefde?

Zoals de aarde zichzelf reinigt met water, wind en regen, zo moeten wij onszelf reinigen om ons voor te bereiden op onze eigen persoonlijke overgang. Zoals de Aarde 'pijn lijdt', zo moeten wij ons realiseren dat we 'pijn' zullen voelen als we dit proces van reiniging durven te beginnen. Gooi oude gewoontes overboord, zogenoemde programma's, die we dag in dag uit gebruiken zonder dat we dit doorhebben.

Een krachtige manier om dit te bereiken is door het gebruik van Heilige Geometrie. De wetenschap heeft al lang geleden bewezen dat ons lichaam een geometrisch vormgegeven systeem is. Ons onderbewustzijn herkent complexe Heilige Geometrische symbolen, die al sinds mensenheugenis worden gebruikt. Ondanks dat ons bewustzijn het niet zal begrijpen, en het zelfs vreemd zal vinden, heeft Heilige Geometrie een krachtig effect op ons mentale welzijn en ons fysieke lichaam.

Deze code, Reiniging genaamd, wordt gepubliceerd met als enige doel om mensen met deze reiniging te helpen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Hans ,

Je diepe tekst over reiniging is herkenbaar voor mij. Ergens vanbinnenin startte dit proces . het was /is alsof ik verantwoordelijk ben voor de gezondheid / het helen van de aarde
via mijn eigen ontwikkeling en reiniging . Dankbaarheid voor wat er is en een intens gevoel van mededogen voor al wat leeft . Automatisch veranderde ook mijn buitenveld en kon ik de projecties plaatsen - soms moeilijk - maar via verankering en diepgang nam ik weer de draad op. Wat ik nog niet begrijp is dat ik plots geometrische figuren teken , weet wel iets over de levensbloem maar plots ontwaakte er een bewustzijn dat op een 'hogere' geometrische waarheid stoelt. het is nog moeilijk om verwoorden . Soms probeer ik dit via tekstjes en bescheiden poëzie op mijn manier. In elk geval is het boeiend en magisch , men kan slechts in verwondering staan bij de ontwouwing van bepaalde puzzelstukjes , en wat écht belangrijk is krijgt prioriteit .
Samenwerking lijkt me een belangrijke noodzakelijkheid in het geheel en het voelt goed als ik
zo'n interessante bewuste blog mag ontdekken. warme groet,

Lefty