2005/01/24

week 2005 januari 16 - 23

Beer is vrolijk en opgewekt mag vrijdag 2005 januari 21 op de lange latten gaan staan. Wel een volle week lang. Ik een week lang vrijgezel lijkt me lang niet gek.

01 17

Gewone werkdag wel gezellig, altijd even babbelen over hetgeen men beleefd heeft in het weekend.

01 18

Beer is volop aan het inventariseren of alles kompleet is voor de vakantie nee,
dus in een hurry even wat aankopen gedaan. Wel in een korte tijd voor alles kunnen slagen. Nu ik nog.


01 19

We gaan een bezoekje brengen aan het theater de Asthon Brothers treden op. Na Veldhuis en Kemper even totaal iets anders. Snel, en elk act duurt precies net niet te lang. Perfecte timing, mag ook al want deze jongens voeren behoorlijk wat acrobatische toeren uit. Elke krant is voor mij al hoog. Op http://www.ashtonbrothers.nl kom je later meer te weten over deze jongens, hun site is in aanbouw, maar is nu al leuk.

01 20

Werkoverleg, items om over na te denken heeft de agenda dit keer. Dat wordt vast een lange zit, met mijn geheugen, na kwartier is alles gewist. Gelukkig hebben we het verslag straks op de mail. Beer vroeg na mijn thuis komst hoe was het? Ben flinke aankopen gaan doen en heb een lekker maaltje gekookt. Daarna pas antwoord gegeven op Beers vraag "Het was goed".

01 21

Halve dag aan het werk, vanmiddag mag Beer met de Bus mee. Alle laatste handelingen / voorbereidngen zijn uitgevoerd.

01 22

Spinning om 10.15 was alweer een paar weken geleden dat ik deze sport heb beoefend en dat merk je. Aardige les trouwwens, goeie muziek, een trainster die ondanks haar 3 maanden zwangerschap een conditie heeft die er niet om liegt.
Wel even vreemd om in huis zonder Beer terecht te komen. Krantje gekocht doe ik altijd Trouw, over een dag of 10 komen zij met een kompakte versie van hun krant. Met een nietje in de verdieping, zal dan wel de eerste zijn.

01 23

Wakker met een zonnetje die schijnt in de kamer, dus de wandelschoenen aan- getrokken een een wandeling gemaakt van 2,5 uur. Bij thuiskomst flesje wijn opgetrokken. Toastje zalm, krantje, pc gespeelt. Zondagje alweer om, weekje geweest. Beertje belt nog even met het verhaaltje dat ze nu in ander halve dag al meer geskied heeft dan vorig jaar in een volle week. Mooi bericht.

Geen opmerkingen: