2005/05/13

Full Stop

Vrijdag 13 mei 16.16 uur

Thuis gekomen van een emotie volle week. Bespreek niets met Akky. Vraag haar de tekst te lezen zoals die gepost is door mij. (papieren versie.)

Akkie: Vraagt Goh jij weer een conflict met vrouwen dat heb je niet met mij besproken. Mijn ik, heeft geen zin in een ja en nee. En geeft Ank gelijk. Vraag ik kort: ik wil er even tussen uit. Kort even gesproken of het verstandig is om te doen, onze conclusie, ja we gaan.

Doel is voor mij ontspannen, ademen, even... met z'n twee alleen. Zo egoistisch, zo.... beats me!

Ank en ik hebben gepraat tijdens het wandelen, tijdens het winkelen, tjdens het diner...
Ank voelt mee, voor mij, vind het mooi.

Na het diner telefoontje van mijn teamleider Martijn ong. 19.30 uur. Ank en ik zijn net aan de wandel op de terug weg naar De Lier.

Lisette is overleden. Ik wist het in 24 uur werd het me duidelijk.

Lisette zien zoals ze is.... op dit moment speelt Nena op mijn iTunes tekst speelt hierop in:
"Wilst Du Mit Mir Gehn."

Elkaar zien glimlachen, elkaar aanvoelen zoals collega's doen, elkaar hard aanspreken, het heeft tijd nodig gehad, altijd met RESPECT.

Nooit meer samen met Lisette Der Untergang.

Rust Zacht Lieffie Lisette.

Tot na haar begravenis / crematie geen postings meer.

HT

Reacties zij die mij kennen MEER DAN WELKOM!

Geen opmerkingen: