2005/05/31

We moeten door, want we moeten verder. (Erik van Muiswinkel)

Daarom pak ik de dagelijkse zaken met positieve zin op. Mijn werkzaamheden met stille uren en pieken geeft niet altijd die voldoening in mijn werk die ik graag zou willen. Gelukkig is de sfeer okay, en aan de collegialiteit, samenwerking en de onderlinge verstandhoudingen zijn zeker niet slechter geworden. Mogelijk althans zo ervaar ik het, heeft het overlijden van Lisette ertoe bijgedragen dat de saamhorigheid toegenomen is. Dat het een feit blijft dat er eerst iets moet gebeuren in welke vorm dan ook om dit reslutaat te krijgen, blijft jammer.

De sfeer thuis is prima.

Niet dat ik leef volgens de leer van Boedha maar alleen de rust al zoals hij die uitbeeld spreekt mij aan.

There is no way to happiness.
Happiness is the way. (Buddha)

Geen opmerkingen: