2005/09/18

HCCNET!

Lid worden van iets van HCC weet zeker dat dit nooit meer zal gebeuren.

HCCNET! zal worden overgenomen door Internet Service Provider xs4all. Nu hoop ik dat xs4all ook de administratie overneemt en deze op een goede kwalitatieve manier aanpakt. Naar een zeer grote waarschijnlijkheid liggen erop de diverse bureaus nog brieven, waar de afzender nog in afwachting van antwoord is. Zijn er geen brieven aangetroffen die nog beantwoord moeten worden zijn deze op een professionele wijze vernietigd. Papieren brieven vinden de medewerkers van HCCNET! Ballast of zij zijn onbekend met het openen van de enveloppen. Medewerkers vinden dat vragen alleen via e-mail ingezonden moeten worden, op zich kan ik daar mee leven, maar vermeldt dit dan op je website zoals "Beste relatie wij zijn niet gesteld op brieven die per reguliere post bij ons binnen komen, deze zal door ons niet beantwoord worden, en slechts bij binnenkomst door de papierversnipperaar gelezen worden". Kennelijk is de communicatie onderling bij de medewerkers administratie slecht, mogelijk mag er niet gesproken worden, en zijn zij met handen en voeten gebonden aan hun interne e-mail programma. Bij de beantwoording van e-mail berichten die door relaties verzonden zijn is het niet vreemd dat het antwoord onbevredigend is. Na herhaaldelijk aandringen kreeg ik bericht hoe de vork in de steel zit.

Na afmelden van HCC magazine computer totaal was ik in de veronderstelling dat ik tevens mijn Internet verbinding ISDN had opgezegd. Dit was in 2003. In juli van dit jaar werd er automatisch een bedrag afgeschreven voor een vol jaar inbel abonnement. Ik heb vriendelijk verzocht om voor restitutie in aanmerking te komen. Voor restitutie kom ik niet aanmerking daar ik had moeten weten dat inbel abonnement en magazine gescheiden dienen te worden opgezegd. Zoals hierboven geschreven werd alleen op e-mail berichten gereageerd, op de brieven met als bewijs dat ik in de veronderstelling was met 1 brief beide tegelijk te beëindigen werd nooit op gereageerd. Zodoende kreeg ik ook geen papieren bevestiging dat ik nu verlost ben van beide abonnementen. Moest het maar koud met een e-mailtje doen. Zo jammer, en niet professioneel. Zo dat ben ik kwijt nu nog even het rode kaartje op de bus. En gaan over tot de orde van de dag. Schrijven over mijn persoonlijke effectiviteit, toekomst perspectief.

Geen opmerkingen: