2005/09/21

Stand van zaken

Of ik nog volledig op de geplande route zit is voor mij niet tebeantwoorden. Thuis is na pieken en dalen op dit moment en voor de toekomstalles prima. De vakantie in Italië, [Dolomieten, plaats Lago di Misurina, deze plaats kent geen huizen, alleen restaurants, hotels en souvenirshops], heeft daar positief in bijgedragen. De temperatuur was niet hogerdan een graad of 23. Voor Ank en voor mij is dat voldoende. Zo konden wijvolop wandelingen verrichten, en fietsen. Wandelen deden we iedere dagafwisselend van een uurtje of twee, drie tot één extreme van 7 uur. Tegelijk met de wandelingen in de bergen praatje en geef je elkaarvertrouwen, zo voelt het aan, en hoeft niet nadrukkelijk uitgesproken teworden. Fietsen hebben we ander halve dag gedaan, de eerste dag kreeg demountainbike van Ank problemen met de ketting. We kregen het volledige huurbedrag terug. De tweede dag de volledige dag gefietst en een bijzondermooie tocht gemaakt. Op ongeveer 7 kilometer voor de plaats waar we de fiets gehuurd hadden elkaar kwijt geraakt. Ank dacht dat ze op een strategisch punt stond waar ik weer terug zou moeten komen. Helaas daar ben ik niet gekomen, en door gefietst naar de plaats van vertrek. Ik in de veronderstelling dat Ank dat eveneens zou doen. We waren beide in paniekstemming terecht gekomen, daar we elk twee uur aan het wachten waren. Hetweerzien maakte alles weer goed. Nog nooit zo'n brok in mijn keel gehad, Ank had een betraand gezicht.

Op 26 september krijg ik een gesprek met Ineke Helmich, zij begeleidt mijin de persoonlijke effectiviteit sfeer. In deze gesprekken moet tot uitdrukking komen wat mijn sterke en minder sterke kanten zijn. Deze gesprekken zijn confronterend en diep gaand. Bang ben ik daar niet voor. Deze gesprekken duren ongeveer 4 uur per sessie. Zoals nu gepland hebik vier van deze sessies op het programma staan. Hierin zitten tevens(huis)werkopdrachten.

Op loopbaan perspectief heb ik maandag morgen, 19 september 2005 in Apeldoorn een -- oriënterend -- gesprek bij B/CICT met een HRM'r B/CICT kent momenteel veel vacatures en automatisering heeft altijd mijninteresse, daarom ben ik 4 jaar aanspreekpunt automatisering geweest opwerkvloer niveau, en gaf mensen les is kantoor applicaties, bij ons inRotterdam OGF/IM medewerker genoemd. Het is een oriënterend gesprek daarB/ICT een grote verscheidenheid aan vacatures heeft tevens kent B/CICTzoveel aan verscheidenheid van project basis, tot volledige bouwer testervan software. Mijn is gelezen, men zag *geen* aanknopingspunten om mij direct ergens voor in te zetten. Alleen telefonisch contact en e-mail hebben niet altijd mijn voorkeur, zien, zegt soms meer, en verheldert. Ik kan na dit gesprek meer zeggen. Gelezen in Belastingwerk dat er vacature was voor cummunicatiemedewerker ook bij B/CICT hierop heb ikgereageerd, mijn CV ligt in de stapel beloofd is in ieder geval mij in kennis te stellen over de uitkomst van mijn belangstelling voor deze vacature. hoopte dat ik morgen daar ook een oriënterend gesprek over tehebben, helaas dit kon agenda technisch niet doorgaan.



Geen opmerkingen: