2005/11/20

Blogs gelezen

Respect voor jullie dat alles zo mooi geschreven wordt.

Vandaag de blogs gelezen van zwerver, tearsinme, anymus en mijmer niet allemaal tot in detail.
Bij vrijwel alle blogs dezelfde overeenkomsten. "Wie ben ik"? "wat overkomt me"? "Waarom overkomt mij dat"? We zijn mensen, vandaar!

Meerdere de blogs gaan over het fenomeen mens. Zelf dacht ik ook hier sta ik alleen in bijvoorbeeld weining zelfvertrouwen, met toneel spel kom je ver, net niet ver genoeg om het einde te halen. Wat ik precies onder einde moet verstaan weet ik ook niet. Maar zonder toneel ben ik nu verder gekomen. Training en Persoonlijke Effectiviteits cursus hebben mij goed gedaan.

Ik wens alle bloggers veel geluk en wijsheid toe. Hopelijk zullen de blogs in zwart snel in kleur veranderen. En uiteraard jullie gevoelens voor jezelf ook kleurrijker worden.

uit tears for fears "both side now".

Oh but now old friends they're acting strange
And they shake their heads
And they tell me that I've changed
Well something's lost but something's gained
In living every day

1 opmerking:

Anoniem zei

hallo

leuke site heb je
enne ik heb er geen bezwaar tegen dat je me url overgenomen hebt vind t alleen ma leuk als ik meer bezoekers krijg wil mijn gedichten namelijk delen met andere.

liefs kim