2005/11/13

Reactie v.e. collega op gebeurtenis 9-11-05

-----------
Niet je IQ is bepalend voor succes in je leven, maar je EQ.
Je EQ, je emotionele intelligentie, is de wijze waarop je
met jezelf en anderen weet om te gaan.
------------------------

"Mooi bericht zo sprak hij. Maar waarom ben je zo negatief over jezelf? zwijgen is soms net zo goed of wellicht nog beter dan direct kommentaar geven". Hij vindt en vond dat ik goed gehandeld heb. Beer vond het eveneens een goed schrijven. Had wel haar bedenkingen dat wanneer de collega's dit onder ogen zouden krijgen misschien naar zouden gaan tegen mij.
Op dit blog de namen weggelaten omwille van hun privacy. Waarop mijn reactie was dat wanneer je alles zou weten wat er achter iemands rugom wordt besproken. En je publiceert deze informatie in een dagblad kan deze zelfde editie niet meer door de brievenbus.

De collega die met mij op pad was geweest nog niet kunnen spreken.

-------------------

2 opmerkingen:

Anoniem zei

EQ staat bij mij persoonlijk op een hoger plan dan IQ.

Met vriendelijke groet,
Bright

Bedankt voor het plaatsen van de link.
Grappig we hebben meerdere links het zelfde.

Quote:
Zo niet dan toch...

Hans zei

Hey BRIGHT,

Dezelfde links, dezelfde interesses, ech wel!
Bedankt voor je reactie