2006/01/24

Als Het Golft




als het golft dan golft het goed
niet te stuiten, niet te sturen
duurt het dagen, duurt het uren

op de dansvloer van het leven
met een tango voor de boeg
kan het zomaar heftig stormen
ook als niemand er om vroeg

als de akkers overstromen
en de gaten gaan niet dicht
wil geen mens eraan geloven
morgen wordt het toch weer licht

Als het golft, De Dijk

===========================




Dit zijn aandachtspunten voor mezelf.


ELKE KEER TERUG KOMT DIE SITUATIE WAARVAN JE NOG NIET GELEERD HEBT.

BEVESTIGING ZOEKT; CIJFER JEZELF WEG

ZWART / WIT GERICHTHEID BINNENKANT - BUITENKANT

WAT IK NU AAN HET DOEN BEN IS NIET GOED VOOR MEZELF!



TIJDBALK


IN HET LEREN KENNEN VAN MEZELF






HANDVAT



WAAR HEB IK ECHT HET MEESTE LAST VAN






MIJN GEVOEL PER DAG EN HOE IK DAAR MEE OMGA



ONDERSTAANDE MOET ´T WORDEN.
DAT LUKT OOK!

EEN AUTHENTIEK MENS DIE OP BALANS VAN ZELFVERTROUWEN EN EIGENWAARDE VERDER KAN

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie aandachtspunten heb je neergeschreven. Punten om stapje voor stapje weer mens te worden. Belangrijkste is te luisteren naar je innerlijke stem. Ookal heb je soms de neiging er niet naar te handelen: die stem heeft het bijna altijd bij het rechte eind.

Mooie tekst van De Dijk, zeer herkenbaar.

Anoniem zei

Ik sluit me helemaa bij Bullseye aan. Practige tekst, en goede handvatten. Je innerlijke stem is soms een heel zachte fluister, probeer die te horen.

Veel sterkte
liefs van Mijmeraar

Hans zei

Bullseye & Mijmeraar

Bedankt voor de bemoedigende woorden.
Maandag en Dinsdag PE training plenair incl. coach met 8 personen in conferentie zal in de loop van die week een berichtje op op m'n blog plaatsen.