2006/01/14

Sporten voor het Sophia kinderziekenhuis

Neen, dit ben ik niet

sporten ten bate van het Sophia Kinderziekenhuis Rotterdam

Op zaterdag 28 en zondag 29 januari 2006 zijn er marathons voor het Sophia Kinderziekenhuis te Rotterdam. Het doel is dat iedere deelnemer / sporter zelf sponsors zoekt om een zo'n groot mogelijk bedrag over te maken naar de giro of bank rekening van het ziekenhuis. Dit bedrag moet min. 45 Euro zijn. Ikzelf zal meedoen via mijn sportschool RHC De Lier. Bij dit schrijven weet ik niet of zij meedoen alle voorgaande jaren wel. Ik ga ervan uit dat zij dit jaar meedoen.
Mijn activiteit wordt 3 uur lang zonder echte pauze spinning / fietsen met muziek. Waar?
Het top sport centrum Rotterdam naast het Feyenoord Stadion.

www.sportenvoorsophia.nl

Wil je mij actief sponseren geef dit aan op mijn log of mail klik op het envelopje .

Enkele sites voor meer info:

www.sportenvoorsophia.nl

www.kwfkankerbestrijding.nl

========

Hendrik Ido Ambacht doet mee met dit evenement

http://vennetjesonline.web-log.nl

Zij geeft in het kort weer op haar web-log wat spinning inhoud.


Geen opmerkingen: